Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου 2009

ταξιδεύοντας στο σκοταδί




Ταξιδεύουμε στο σκοτάδι .......?




Σουλά



Τη αναζητάς μόρο μου μέσα σε αυτόν τον ψηφιακό κόσμο που όλοι κρύβονται πίσω από την ανωνυμία τους δεν είναι τραγικό να κυνηγάμε όνειρα περασμένα και θολά σαν την αγάπη που χάθηκε και δεν ξαναγυρνά .



Αγράμματος ...



Αναζητάμε ............έπαψα να αναζητώ μωρό μου μια βροχή λούζει το γυμνό κορμί μου με εικόνες θολές σαν την ομίχλη που έρχεται και εγώ περπατώ με την κινήσει της επιβίωσης .Εικόνες ανακατεμένες σαν την ομίχλη που θα χαθεί οπός ήρθε και μετά μια άλλη περίεργη κινήσει του κόσμου .....?

Είσαι μελαχρινή η ξανθιά ...........



Σουλα

Εσύ αυτή που αναζητάς τη χρώμα μαλλιών έχει .........γελάει πόλη ............παντός για την ηλικία μου 40 έχω και το σόμα μόρο μου .......?



Αγράμματος.........

Μελαχρινή μάτια μου ..........



Σουλα.....

Γιατί ........





Αγράμματος

Βαρέθηκα τα γιατί .........



Σουλα

Μα όλα έχουν μια απαντήσει και με είπες και μάτια μου προχωράς γρήγορα ...........



Αγράμματος

Νιώθω κάθε κινήσει του κορμιού σου την ορά που μου γραφής ....................



Σουλα

Νιώθω ωραία απλά και σε κλεινό σε λίγο θα έρθει ο άντρας μου και ...........παντός το πρώτο ραντεβού μας είχε περίεργα αρώματα δεν νομίζεις μάτια μου .......και είμαι μελαχρινή και μου αρέσουν ..............

Καληνύχτα σκέψου το επόμενο ραντεβού μας μάτια μου ...............ίσος σου γράψω κατή πιο ............



Αγράμματος .........



Λογικό είναι ότι επιπλέει σαν ύελος ..........?????????



Zaxir35@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: