Σάββατο, 3 Οκτωβρίου 2009

ΜΩΝΑΞΗΑ


Μιμής Ανδρουλάκης .................ΜΑΛΒΙΝΑ ΚΑΡΑΛΗ ...............ασυνόδευτα ορφανά ..........?




Τους γνώρισα και τους διό μέσα από το ράδιο που λατρεύω στην ζωή μου περίεργη κινήσει σκέψης σαν ένα καράβι που δεν θα ταξιδέψει ποτέ σε ήρεμα νερά ....[ δυστυχώς η ΜΑΛΒΙΝΑ ταξίδεψε στο άπυρο νωρίς ] ............ο Μιμής παλεύει ακόμα στα θεόρατα κύματα της ιδεολογίας του

Καινοτομία

Και αριστερά ................πόλη μεγάλα κύματα Μιμή .............?



Οίδα την συνέντευξη σου στο κανάλι για το χρηματιστήριο ήσουν πόλη πεσμένος κουρασμένος και όχι πόλη αισιόδοξος για της 100 μέρες σίγουρα τα κομματικά όργανα δεν θα σε ακούσουν οπός πάντα σκέφτονται σαν βαθιά αριστερά πεδία οπός ζήσαμε μεγάλες εποχές .

Αλήθεια πιστεύεις πως αν δεν διορύσσετε κόσμος στο δημόσιο θα ξαναβγείτε αφού σίγουρα τώρα θα κυβερνήσετε με ένα καλό άνθρωπο που ωμός πιστεύω θα χαθεί σε σύμβουλους που η εξουσία θα γέννηση την αμαρτία .Ο Γιώργος δεν μπορεί να γυνή ομπαμα ................μακάρι να κανό λάθος γιατί η χώρα μας είναι ένα περίεργο φορτίο που το καράβι που το κουβαλά δεν μπορεί να ξερή την ξαφνικοί μετατόπιση που θα το στήλη στο λιμάνι η στο μπετό της θάλασσας .

Βέβαια εγώ έζησα ανθρώπους που με έλεγαν μαλακά τότε που δουλεύω ακόμα και σήμερα στον ιδιωτικό τομέα αίνο αυτή στο βάθη κράτος περνούν καλύτεροι αμοιβή από εμένα αλλά δεν πειράζει όλοι δεν μπορούμε να ανήκουμε και να εξαργυρώνουμε κατή .

Όταν είμαι προβληματισμένος ανοίγω τα βιβλία σου και της ΜΑΛΒΙΝΑ και της Σώτη τριαντάφυλλου ..........[ δεν διαβάζω αλλά ελληνικά βιβλία δεν τα μπορώ εγώ αναζητώ την γνώση και το ταξίδι μακριά από αυτήν την χώρα που μονάχα μου ζητάει και εγώ μόνο δεινό ............?]

Μιμή κάνε την καινοτομία πάλη................

Παράτατα όλα και γράψε άφησε έργο για να παίρνει γνώση η νεολαία που πιθανόν διαβάζει τα κόμματα σε απογοητεύουν σε στέλνουν στον Άδη και κολυμπάς στο σκοτάδι που έπλασαν αυτή για να δημιουργήσουν ένα ακόμα πιο βάθη κομματικό κράτος .Αλλιώς δεν βγαίνει κάποιος βουλευτής αν δεν κάνη ρουσφέτια ........μην κοιτάς εσύ που ο κόσμος σε άκουσε σε διάβασε θα σου Βάλη σταυρό για την κουλτούρα και για ένα θόλο Όνειρο σε ένα κόμμα που γέννησε το βάθη .........αλλά πόλη βάθη κράτος .



ΣΩΤΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

ΒΙΒΛΙΟ ΦΤΩΧΗ ΜΑΡΓΚΟ

Εκδόσεις Πατάκη

Καινοτόμο για την εποχή του

.............[ όταν βρεις χρόνο διαβασθώ ]



σαν το δικό σου βιβλίο που η παπάδες έσπαγαν της βιτρίνες του βιβλιοπωλείου που το εμφάνιζες για πρώτη φορά .............καινοτομία ένας άθεος σε μια κοινωνία γεμάτη αγάπη .............άρε τη να γράψεις πάλη [ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΟΓΔΟΗΣ ΜΕΡΑΣ ]

ΕΞΕΓΕΡΣΗ << γαμώ άρα υπάρχω >>

Μα τι σκέφτεστε

Ότι δεν υπάρχεις είσαι ένα πλάσμα της φαντασίας μου

Μμ.......Μα αν ζεις δίχως να πιστεύεις σε κάτι είναι σαν να κοιμάσαι με έναν άνδρα δίχως να υπάρχει ερωτάς ................[ Μιμή εσύ με το Π.Α.Σ.Ο.Κ τη ερωτά να έχεις .....καινοτομία ........?

Αφιερώνω την Κυριακή μου να σου γράψω γιατί άραγε ...............είμαι αγράμματος εσύ αριστερός εγώ ..........ακόμα γυρεύω αυτό που δεν βρω ποτέ .....μια φιλί μου που την γουστάρω πόλη εκεί παίρνω τα βιβλία μου εδώ και χρόνια μου λέει για τον Κορνήλιο καστοριαδη [ τον ζήλευα γιατί είχε μια ιδεολογία ] εγώ δεν θα μπορούσα να υπάρξω με μια ποριά χωρίς διορθώσεις θα είχα πεθάνει στην ανία μου της είπα .

ΤΑΓΚΟ ΤΟΥ ΤΣΕ



ΟΤΕΡΟ ΣΙΛΒΑ



Η καρδιά μου έμεινε μετέωρη ένα εκκρεμές ανάμεσα σε εκείνη και στο δρόμο

Δεν ξέρω ποια δύναμη με λευτέρωσε από τα μάτια της και ξέφυγα από την αγκαλιά της



Ο αγράμματος σχολιάζει << η καρδιά σου Μιμή δεν θα πάψη ποτέ να χάνετε στα λασπωμένα νερά της αριστεράς ........τη δράμα >>



ΒΑΜΠΙΡ ΚΑΙ ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ



<< ΜΕ ΑΓΧΩΝΕΙ Η ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΕΙΚΟΣΙ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΝΙΩΘΟΥΝ ΣΑΝ ΒΑΜΠΙΡ



Μα δεν είσαστε η γενιά αυτή του πολυτεχνείου της αντιστάσεις ..........βουλευτές συνδικαλιστές ...........παρακράτος ...........έφυγε η χούντα και ήρθε η διμικρατηκη χούντα με τα ρουσφέτια τα χαμένα οράρια ....................συγγνώμη παραφέρθηκα ............υπήρχαν και άνθρωποι που δεν έγιναν τυπωτά απλός πήραν σύνταξη για αντιστασιακοί αλήθεια γιατί δεν θα το καταλάβω ποτέ [ γνωστή διορίστηκε στην ΔΕΗ εδώ και χρόνια γιατί ο πατέρας της ήταν λέει αντιστασιακός ..........συγγνώμη τότε γιατί έπαιρνε και σύνταξη ο πατέρας της μαζί ............συγγνώμη είμαι και πόλη αγράμματος .........?

Μιμή είσαι ο μόνος άνθρωπος που σε σέβομαι σε αυτό το κόμμα .........και ο Λαλιώτης γιατί είναι πατριώτης μου παρόλο που ο Σημίτης τον έστειλε στα αζήτητα ......και αυτός πέδη του πολυτεχνείου ................δούλεψε ποτέ δεν ξερό άλλωστε ούτε ο Καραμανλής ούτε ο Γιώργος δούλεψαν ποτέ πήραν μαθήματα από την γενιά σας και σίγουρα δεν είχαν και ανάγκη να το κάνουν .............ο ΝΙΚΟΣ ποτέ βγάζει νέο βιβλίο και αυτός άντε και υπουργός πολιτισμού .................άρε σανιδά ..........δημοκρατία έχουμε νομίζω .



Η ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΜΑΣ ΑΓΑΠΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΓΚΑΙΡΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΕΣ .................

Τα έγραψες όλα εγώ τη να πω να υποκλιθώ μονάχα ...................ένας αγράμματος ......? ,



ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ



ΟΤΑΝ ΕΙΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΚΑΝΤΕ ΝΑ ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ

ΟΤΑΝ ΕΙΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΝΕ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΚΟΝΤΑ





ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΜΠΛΟΥΖ

Κείνο το λείψανο που φύτεψες στον κήπο σου τον άλλο χρόνο άρχισε να βλασταίνει πες μου θα ανθίσει εφέτος

Σχόλιο

Αγράμματος ...........η εξουσία γεννά την αμαρτία και μετά την απληστία ...............αμήν ...?



Γρανάζι

Πίεσαν ένα τσούρμο πεδία και έφτιαχναν βόμβες .............τη ιδεολογία σέρνει ένα πέδη σε αυτήν την ηλικία ................

Μιμή κλεινό με αυτό μακάρι τα όνειρα και η ψυχή σου για την χώρα αυτή την μεγάλη πλέον Αλβανία να γίνουν πραγματικότητα .........και μακάρι η έλληνες να νιώσουν την χώρα τους οπός τους αξίζει γατί όταν θα χαθεί τότε θα νιώσουν την πραγματική ένια της λέξης ................Ελλάς ............?





Η χαμαμτζηδες

Συμβουλεύουν

[ ονειρευτείτε αλλά μην αποκοιμηθείτε ]





ευχάριστο για την υπομονή ένας .........αγράμματος

zaxir35@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: