Σάββατο, 3 Οκτωβρίου 2009

ΣΟΥΛΑ............Αγραμματος


Παλαιοπωλείο ....?




Αναζητάς το κενό της ψυχής

Στην σάρκα που τρέχει και αναζητεί

Την μεγάλη περασμένη στιγμή

Που κύλησε σε ένα λούκι και χάθηκε

Στον υπόνομο της ζωής



Σουλα

Μόρο μου πιστεύω να είσαι καλά δεν θα συναντηθούμε γιατί η κόρες μου έχουν τα δικά τους και εγώ πρέπει να είμαι δίπλα τους οπός τόσα χρόνια πριν ξανανιώσω την δύναμη της ζωής μαζί σου .Έκανα ερωτά εχθές με τον άντρα μου αλλά απλός έπαιξα θέατρο οπός κανό από την μέρα που σου δόθηκα ............μια θεατρική παράσταση που .......?

Στην δουλεία μου δεν άλλαξε και τίποτα σε ένα γραφείο να ακούω και να περνά η ορά μέχρι το σκόλασμα η φιλί μου λέει πως τα άλματα της ζωής έχουν ηλικία όχι μάτια μου δεν ξερή τυπωτά για μας ................ούτε την μέρα που δήθεν ήμασταν μαζί για δουλεία δεν με ρωτείσαι απλός γέλασε μου είπε πως όποτε θέλω θα μιλήσω μόνη μου .Πόσο μου λύπης αλλά η ποριά μας την γράψαμε μαζί όταν γνωριστήκαμε και μετά ενωθήκαμε .Δεν μπορώ να πω πως είμαι και η πρώτη γκόμενα αλλά με διό κόρες και με μια ζωή με όλο υποχρέωσης ξαναπήρε μέσα μου η κίνηση της ζωής .Δεν ξερό αν είναι αμαρτία η ευτυχία η ένας μεγάλος Γολγοθάς στην ζωή και στην σχέση μας αλλά σίγουρα ξερό πως δεν μετανιώνω για την μέρα που σου δόθηκα .

Περίεργος καιρός μια ζεστή μια βροχή σαν την σκέψη μου και την κινήσει της ζωής μου ανάμεσα στην αγάπη και την ηθική και της κόρες μου που βάζω πανό και από εσένα και ας πονά ένα δικό μου κομμάτι .

Κάθισα και σου γράφο γιατί δεν θα βρεθούμε αυτήν την εβδομάδα μόνο για έναν γρήγορο καφέ μάτια μου και μια πεταχτή ζεστή αγκαλιά και μετά γρήγορα σπίτι μου η κόρες μου θέλουν να λύσουμε πολλά τώρα που άρχισαν να νιώθουν πολλά στο λύκειο.

Παντρεύτηκα μικρή γέννησα μικρή αφέθηκα στην κινήσει της ζωής και ξέχασα την άλλη μεριά της ζωής .................γυναίκα και σμίξαμε μέσα από αυτό το άπυρο του κόσμου ενωθήκαμε χωρίς να ζητάμε μονάχα να δίνουμε και να υπάρχουμε όσο η μύρα μας το ορίζει .





Μάτι μου σε αγαπώ

Σε σκέφτομαι

.......................και θα πεζό θέατρο όσο να κάνουμε ερωτά στην δικιά μας γωνία .......................αιώνια δικιά σου ..................Σουλα .........

γράψε μου περιμένω νέα σου και αγόρασα ένα καυτό μαύρο εσώρουχο .................πολλά φίλια μάτια μου





Δεν υπάρχουν σχόλια: