Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2009

Ο χώρος Η βροχή δυνάμωσε και εγώ περπάταγα για το σπίτι μου περίεργος καιρός μια μπόρα από το πουθενά οπός πολλά κομμάτια στην ζωή μας που έρχονται η χάνονται ξαφνικά . Στέκομε κάτω από ένα υπόστεγο η μπόρα δυνάμωσε και όλο αυτό το κομμάτι μου άρεσε στην ζωή μου πόλη .Η νύχτα δημιουργεί σκιές στην ζωή μας σαν ένα κομμάτι που δεν το αποχωριζόμαστε ποτέ έρχεται κοντά μας μέχρι η σκιά της ζωής μας να ζβηση . Απέναντι σε ένα φωτισμένο παράθυρο ένα κοριτσάκι κάθετε στο πιάνο αίνο η βροχή δυνάμωσε άρχισε να πεζή και η ήχοι έτρεχαν ανάμικτη μέσα στην βροχή .Περίεργη μπόρα περίεργη μουσική χαμένα συναισθήματα . Τα σύννεφα παίζανε κρυφτούλι με το φεγκαρη και εγώ εκεί να χάνομε ανάμεσα στο να τρέξω στην μπόρα για το άδειο σπίτι μου η να μηνώ να χάρο ένα ξεχωριστώ κομμάτι στην ζωή μου . Τη σημαίνει στα αλήθεια ...............μοναχικός ............ Τη σημαίνει στα αλήθεια ................καλός.................... Τη σημαίνει στα αλήθεια ...............άνθρωπος με συναισθήματα .......... Τα ερωτήματα είναι φιλοσοφικά κανένας μεγάλος βολεμένος κρατικοδίαιτος ...........δάσκαλος καθηγητής πανεπιστήμιου ................ Δεν θα δόση ορισμό γιατί ...................δεν ζει στην αβεβαιότητα του κενού .........του αληθινού κόσμου μας . Ο λύκος κοίταξε την κινήσει του ουρανού ένοιωσε την μυρωδιά του κόσμου και χάθηκε ουρλιάζοντας στα θολά νερά μιας χαμένης θολής .............κοινωνίας ............?

Δεν υπάρχουν σχόλια: