Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009

Εγώ σε πια γενιά ανήκω που ξεκίνησα δουλεία το πρωί μετά το γυμνάσιο και το βράδυ σχόλιο τώρα στα σαράντα μου .................... Μάλλον στην γενιά τον βολεμένων ...............συνδικαλιστών Στην γενιά τον .............πεδίον του βαθέως κράτους Μιμή εγώ ο αγράμματος ανήκω στην γενιά του ιδιωτικού τομέα αν ύπαρχοι .............. Πολυτεχνείο Αλήθεια ............ Δαμανάκη Λαλιώτης Και άλλη ............αν δεν ήταν πεδία μιας γενιάς τη δουλεία θα κάνανε Αν ύπαρχοι τέτοιος σε άλλο κόμμα γράφτε μου τα πρόσωπα απλός είναι αυτής της γενιάς και τα βάζω και συγγνώμη που τα χρησιμοποιώ αλλά δεν λέω κατή που δεν το είπε η φανερή ιστορία ....... Μιμή η γενιά του ιδιωτικού τομέα δεν ανήκει πουθενά για εμένα Υποκλίνεται σε κάθε γενιά αν ύπαρχοι ένας αγράμματος

Δεν υπάρχουν σχόλια: