Δευτέρα, 8 Απριλίου 2013

Γκορος Νικολαος αθηνα


Ο κλόουν

Καθισμένος μπροστά στον καθρέφτη του σε λίγο θα δόση άλλοι μια παράσταση τα χρώματα εμπρός του πολλά η σκέψη του χαμένη μαζί με τα χρώματα που πρέπει να Βάλη .

ΜΕ ΠΙΡΕ Ένας Φίλος ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΕΙΧΕΣ ΔΙΚΙΟ  γέλασα πόλοι μέσα μου .
Τη να κανό μου λέει ξαναγέλασα να πεζής θέατρο σε όλους γύρο σου και θα παίρνεις μεροκάματο αυτό του είπα και με την πρώτη εύκαιρη ………..στον λάκκο με τα φίδια χωρίς έλεος πλέον.
Τα έχασε εσύ το λες μου λέει……………..ΕΓΩ…………..και βέβαια του είπα μην με ξαναενοχλήσει τόσα χρόνια έπρεπε να μάθη κατή μαζί μου αυτός δεν έμαθε τυπωτά .

Ο κλόουν

Αρχίζει να βάφετε δεν έχει όρεξη σήμερα ξέρει πως για να βγάλει γέλιο η ψυχη του πρέπει να  ανέβει ψιλά στα σύννεφα της ψυχής του αλλιώς τα πεδία εκεί έξω θα πάρουν την αύρα που φερνή η σκέψη του σκοτεινιά

Μια καλή ψυχη πιστεύει πως όλοι σε αυτήν την ζωή έχουν χρώματα φωτεινά καλώ μου κάνη αυτό το πέρασα και εγώ για πολλά χρόνια .Αλλά κάθε χρώμα που θα βαφτεί ο Κλόουν έχει μια αύρα για πύων θα Βάλης το κατάλληλο χρώμα .

Ο κλόουν ξέρει τώρα …….
Τα χρώματα είναι η πονηριά του καθενός μας σε μια παράσταση που δίνουμε
Για να κάνουμε σεξ
Για μια δουλεία
Για μια παρέα που δεν τους γουστάρουμε αλλά τους χρησιμοποιούμε ..??

Ο κλόουν και σήμερα βγαίνει να δόση μια ξεχωριστεί παράσταση γιατί κάθε μέρα έχει και αλλά χρώματα στην ζωή του ………..??
Ξέρεις ένας αγράμματος σαν εμένα………χα χα χα χα χα ??
Δεν του αρέσουν η γραβάτες γιατί τα ξέρουν όλα θεωρητικά αλλά στην πράξη γεμίζουν τα χρώματα της αλαζονείας τους και το αποτέλεσμα είναι………σκούρα χρώματα σαν την σκέψη και την ζωή τους .

Γραβάτες ΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ
Κάποια στιγμή θα διττέ ποίοι σας μένουν και τότε …………..
Τη χρώματα θα μηνούν αφού τα έχετε φορέσει όλα σε αυτήν την ζωή του άπληστου κόσμου  σας .

Ένας μαλάκας προϊστάμενος κάποτε μου είπε έτσι είναι η ζωή μονάχα το χρήμα τους νοιάζει ……………έχει δίκιο για αυτό τον πέταξαν στον κάδο ανακυκλώσεις αίνο τους έπλενε τα ποδιά με την γλώσσα του ………….
Αμήν

8/4/2013 12:37 μμ


Δεν υπάρχουν σχόλια: