Σάββατο, 3 Μαΐου 2014

η τραπουλα

Καλημέρα καλό μου είμαι σίγουρος πως είσαι σούπερ και σήμερα και εγώ μια χαρά είμαι τα πάντα κυλάνε κανονικά . Ξέρεις σκεφτόμουνα σήμερα την Μαλβινα τη περίεργο ταξίδι η ψυχή του ανθρώπου [ σαν την τράπουλα που την ρίχνεις για να δεις το μέλλων μέσα από τα χαρτιά και εκεί που παίρνεις ένα χαμόγελο χτυπά το τηλεφωνώ και λες αυτά δεν γίνονται ] και ωμός η τράπουλα που έριξες απλός δεν έλεγε για εσένα. Κλίνης το τηλεφωνώ και μετά η ψυχή μπερδεύετε  η σκέψη γίνεται εικόνα και η εικόνα συναίσθημα που έρχεται και χάνετε μέσα στην σκέψη μας.

Η τράπουλα

Κόλλημα όχι καλό μου απλός αναζητάμε μέσα στην τράπουλα του κόσμου τα δικά μας μοιραία χαρτιά που θα φέρουν την χαρά η την λίπη . Η περισσότεροι λένε πως η ζωή είναι περισσότεροι λίπη και ελάχιστη χαρά μα αν η ζωή ήταν όλο χαρά τότε θα ήμασταν πιο πόλοι δυστυχισμένοι η λίπη μας δίνη ζωή και μαζί δύναμη . Βέβαια και η πόλοι λίπη απλός σε στέλνει σε μια άλλοι τράπουλα στην τράπουλα της ζωής και αναζητάς μέσα από εκεί γιατί  η φιγούρες τους είναι τόσο σκοτεινές για εσένα .


Η τράπουλα

Ο καιρός σήμερα είναι μουντός σαν τον κόσμο μας που κάθε μέρα μαυρίζει από την τράπουλα που φερνή το σκοτεινό μέρος του κόσμου μας . Μα και η πόλοι χαρά τόσα χρόνια δεν ήταν μια ψευδαίσθηση ποτέ η ζωή δεν είναι μονάχα χαρά . Ο κόσμος θα πέραση μεγάλα σκοτεινά τραπουλόχαρτα ριγμένα στο τραπέζι του κόσμου μας .
Η αλαζονεία μας τρέχει με χίλια απομακρυνόμαστε κρυβόμαστε πίσω από τον ίδιο τον εαυτό μας γιατί στον πραγματικό κόσμο ξέρουμε τη ήμαστε τη αξίζουμε και ωμός δεν θέλουμε να το δεχτούμε .

Η τράπουλα
 Να δεχθούμε την απόρριψη
Την σχέση
Τα θέλω μας
Την ίδια την ύπαρξη μας

Να χαμογελάς πάντα καλό μου 

Δεν υπάρχουν σχόλια: